Księga przychodów i rozchodów (uproszczona księgowość)
Cena Netto od od 49 zł/miesięcznie
Proponujemy najprostszą i najbardziej popularną formę opodatkowania firm – prowadzenie księgi przychodów i rozchodów. Usługa ta znana jest także pod nazwą uproszczona księgowość. Podejmiemy się ewidencjonowania zdarzeń i prowadzenia rejestrów, a także przechowywania danych i przekazywania ich odpowiednim urzędom.
- prowadzenie książki przychodów i rozchodów
- ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w książce przychodów i rozchodów
- prowadzenie rejestrów VAT oraz sporządzanie niezbędnych wydruków
- prowadzenie rejestru środków trwałych i naliczanie amortyzacji
- prowadzenie ewidencji rozrachunków
- wyliczanie należnych podatków (PIT, VAT) oraz przygotowanie do podpisania przez zlecającego deklaracji i zeznań podatkowych
- składanie deklaracji i zeznań podatkowych właściwemu dla Klienta organowi podatkowemu
- przechowywanie ksiąg rachunkowych i dokumentów związanych z ich prowadzeniem przez okres danego roku obrachunkowego
- załatwianie spraw wynikających z zobowiązujących przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznych
- sporządzanie i przekazywanie do ZUS niezbędnych dokumentów rejestracyjnych i rozliczeniowych
- przekazywanie Zlecającemu wyliczonych należności na rzecz Urzędu Skarbowego i ZUS